Huxsna


"...Follow me on Instagram @huxsna..."


Wednesday, 28 October 2015 - 0 Complain


Assalamulaikum!! Bertemu lagi kita dalam husnahus88.blogspoy.com.my! 

Hirjah? What's that? Okey, macam ni, dulu Husna gilakan sangat Kpop.. now.. tak. cause why? because Husna takutlah kalau mati esok.. 

Ustaz Husna, pernah kata, orang yang paling bijak ialah orang yang ingat mati! Sebab bila kita ingat mati, kita akan melakukan kebaikan dengan ikhlas kerana Allah..

Yeah, Husna baru peringkat permulaan.. Husna try slow2.. nanti lama lama, dapatlah Husna capai impian iaitu menjadi orang yang berilmu.

Kita mungkin selalu diejek oleh kerana kealiman kita. so what? Ko tu hebat sangatlah? dah jamin 100% masuk syurga firdaus lah? Sebok tunding jari kat orang tu pesal?! Allah memang suka kita berubah.. 

Kan ada lagu Kun Anta tu, so be ouselves. Kita jadi apa yng kita nak.. tak payah ikut orang! This is my life and I know I'm doing!! Biarlah diorang. Diorang tu dah hebat sangat! biar je.. kita buat apa yang kita nak. 

So, Kita kalau nak beubah kenalah ikhlas bukan kerana orang semata-mata. biarlah diejek orang tetapi dipandang kasih sayang oleh Allah. Allah saja nak uji kita. nak tengok kita ni berubah betul-betul ke tidakk??

Nak minat kpop tu tak salah.. tapi jangan sampai lupa Allah, Islam, Dunia, Quran.. okey? Husna tak cakap pun Kpop tu dosa.. tak salah minat.. tapi jangan salah niat sampai solat pun tinggal.. ingat! Tiang Agama kita tuhh!

Bersabar jika diejek. Senyum. Diorang tu memang saja je nak sakitkan hati. But maaflkanlah diorang

Husna memang nak berubah! Hope korang suka dengan perubahan Husna :D




Post a Comment

Ada masalah? Ada benda yang hendak dipuji? Suka dengan blog nie? Complain lah apa lagi!


Hello From The Otherside!

click this button ^^

de' little map

cbox

Fairytales Time Machine

credit