Huxsna


"...Follow me on Instagram @huxsna..."


Friday, 30 January 2015 - 0 Complain

Assalamualikum.. Haa.. harini Special Tutorial untuk my best Followers ! 
*Cewah.. blom adek lagi followers :'(* tk pek2  nnti lme2 ada lah tu.. kan?? 
sabar dulu.. baruu jee buat blogg... hehe :D 
Keep Smiling ! pagi2 ni.. kene lah senyom.. !! barulah hati org lain senang ! kann2?
ok ikut UNDANG-UNDANG dibawah ! ok yang ni yang Dah ada cbox taww! lupe nak cakap :3


**BISMILLAHIRROHMANIRROHIM**

1)Pergi  CBOX 

2)Log in..
3)Tekan Look & Feel > themes
4)Korunk pilih lah macam biaser yee...
5)Pastu.. JGN TEKAN PUBLISH LAGI TAW,, ! :D
6)Tekan options > Emoticons 
7)Korang akan pergi ke .. sini (Mcm gmbr dibawah)
Akan pergi disitu.. korang bawah2 lagi, nanti ada jumpa petak kosong..
Ikut Undang2 Baru ! 
1. Klau "code" tu.. nk kosong kan pon tk pe.. (sebaik2 nye.. kosonglah.. ;P)
2. Kalau "alt.code" sama ! nk kosong kan ponn.. tk perkk.. :P
3. "URL" .. url tu.. url icon yg baru lah.. **Url icon gambar okeh?** 
4. "Del".. nk delete icon tu.. delete lah ! tk kesah pon :P hehe..
5. klau nk banyak lagi tekan "New Row" ok ?? :D

siap buat semua tu,, ikut undang2 baru pulak !! :P

1. tekan Save Change   **WAJIBULGHUNNAH TAU !!**
2. Tekan Publish !
3. Copylah code2 yg Ada emas tu.. (emas sgtt :P)


Copy semua tu...
pastu tahu kan cara nk letak kat blog ? Buat sendiri !!! **Kedekut Giler..** :P
hehe.. 

Post a Comment

Ada masalah? Ada benda yang hendak dipuji? Suka dengan blog nie? Complain lah apa lagi!


Hello From The Otherside!

click this button ^^

de' little map

cbox

Fairytales Time Machine

credit